meh click sini...

Sunday, January 1, 2012

. . : : Peperiksaan yang bakal menjelang : : . .

,
Pulang dari Sarawak..
29hb Disember yang lalu..

Dan hari ni..
saya disedarkan
bahawa my final exam is around the corner..!

Honestly saya sedar final saya adalah pada bulan januari..
tapi saya masih leka..
hinggalah saya di sedarkan oleh teman kuliah..
final saya bermula 6 Januari ini!

Darah tiba2 berhenti mengalir..
Owh macam mana nie?
hampir 3minggu tak datang class..
2nd test belum lagi ambil...

dah sibuk nk final..
argghhhh tercabar..
saya benar2 risau..
tapi saya tak tahu mcm mana nk mulakan pembelajran saya?

yang mana satu nak dimulakan dulu?
Power? Comm?
chapter yang mana yang nak paham dulu

Kawan2 doakan saya yer...

1 comments:

  • January 3, 2012 at 3:42 PM
    izla says:

    ooo study lagi rupanya.Degree ke Master?
    Semoga berjaya ekk..

Post a Comment

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

::: Corat.CorEt.90home ::: Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates