meh click sini...

Wednesday, December 7, 2011

. . : : Wordless Wednesday: Sichi..Loro..T*T*k..! : : .

,
Selalunya bila berada di dalam kereta...
Saya memang suka bernyanyi bersama
depa nie..

Last week 
saya dapat idea untuk ajar dorang 
mengira dalam bahasa Jawa..

Yessss saya orang Jawa..
muahahaha

tapi tak der ler pandai mana pun berbahasa jawa..
So saya pun ajar dorang nie...

Sichi, Loro, Telu, 
Papat, Limo,
Nanam, Pithu, Wolu,
Songo, Sepuluh(ada yg cakap wasentek..)

Waaaahhh sangat bersemangat sumer orang belajar..
melekek2 gelak..

Lagi Mama..Lagi...
Cakaplah laju-laju...
saya pun ajar lagi...
amboiii sukanya semua orang....
hahaha

Nak dijadikan cerita,
sampailah kami di SAF...
festival yang saya ceritakan dulu tu...

Kitorang pergilah makan..
Fariz pun excited..
sambil berjalan dia pun mengira dalam bahasa jawa itew....
waaaahhh terang betul hati anak mama nie!
dan saya masih tidak perasan...

sehinggalah cik asben tegur,
tak dengar ke apa yg dia cakap..
saya kata taklah...
apa nya???

Rupa-rupa 
Fariz mengira
Sichi..Loro..
T*T*k..!!!!!!!

Aduh malunya saya...
huhuhuuhuuhu

Saya terus panggil Fariz berbisik di telinganya,
"abang...abang tak boleh sebut T*T*K depan orang,
Malu!!!!! ok? "

Dan alhamdulillah Fariz paham..
dan terus dia diam..

0 comments to “. . : : Wordless Wednesday: Sichi..Loro..T*T*k..! : : .”

Post a Comment

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

::: Corat.CorEt.90home ::: Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates