meh click sini...

Friday, October 14, 2011

. . : dIa tertangkap!! : . .

,
Pagi Sabtu yang indah buat kami sekeluarga..
After long hectic week, time to have family n family n family together2...

Lepak2 bersama anak2 and cik asben .. 
Sambil duduk makan coklat depan tv... Tonton Pocoyo ..
Santai... Melayan anak-anak berborak...memang menyoronokkan ..

Hahaha .. anak-anak saya yang 2 org nie (Farihin &Farhan) kalo makan coklat tak pernah yg bersih..
Comot comet mulut dan tangan...
Saya pun kerahkanlah mereka berdua nie ke bilik air utk basuh tangan...

Waahhh Farhan..berdessup ..
Bingkas bangun terus ke bilik air..
Dlm hati berkata saya..Bagus anakku ini..Cepat bertindak...

Tapi..
1minit berlalu..
2 minit setengah berlalu...
5minit suku berlalu...aikkk???
Awat tak muncul2 budak kecik nie?

Curiousity saya bertambah...
Saya menuju ke toilet di dapur....
Bunyi air paip makin laju...
aikkk ada aktiviti terlarang ke dlm toilet ni??

WAAAAhhhhh!!!!
Farhan ...
Khusyuknya!!
Elok duduk di lantai bilik air..
Air paip terbuka... (Pembaziran.... pembaziran....)
iskiskisk..
tenangnya dia..
Baju dan seluar sudah basahlah...off course..

Mama dia pun tergamam..
errrrrrr...
Farhannnn tertantangkap..

Mama ... sorry ....
Ermmm mama jgn marah ek!
Macam mana nak pujuk nie???
Mama .. Cak!

0 comments to “. . : dIa tertangkap!! : . .”

Post a Comment

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

::: Corat.CorEt.90home ::: Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates