meh click sini...

Sunday, December 11, 2011

. . : : Ia adalah anniversary kami : : . .

,
Tanggal 9 Disember 2005..hari Jumaat...
Pernikahan kami telah berlangsung di rumah saya
(Muar, Johor)

"Aku terima nikahnya Nurulhuda Binti Md Amin ...."
dam pada jam 4ptg , saya sah menjadi isteri kepada Mohd Farizal B Abu Bakar
.
.
.
.
.
dan itulah momment yg paling indah dalam hidup saya..
....

..

.

6 tahun lalu..pada hari yang sama...
Ya hari Jumaat yang indah itu..

"Selamat Hari Ulangtahun yang ke-6..En Asben"
6tahun bersama 3org anak lelaki yang comel..

terima kasih Allah atas kurniaanMu kepada ku..
Barakallah ..





3 comments to “. . : : Ia adalah anniversary kami : : . .”

  • December 11, 2011 at 11:52 AM
    Umialya says:

    Selamat Ulangtahun Nurul... moga bahgia buat selamanya, aminnnnnn

  • December 13, 2011 at 9:10 AM
    Linda Faizul says:

    Smoga korg bbhagia, hingga ke syurga.cepatkan masa.... aku pon, next week dh 9 tahun... hehehe....

  • December 15, 2011 at 6:54 AM
    Anonymous says:

    tahniah linda!

Post a Comment

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

::: Corat.CorEt.90home ::: Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates