meh click sini...

Monday, October 3, 2011

Semalam saya...

,
Seingat saya seumur Farhan nak dekat 2 tahun nie, sudah lama saya tak menghidangkan sesuatu yang istimewa untuk keluarga terutama  suami yang tercinta, En Pari (gelaran kawan2 opis dia)..Kasi up En Pari sikit..hehehe...

Apa yang saya masak yer?
Of course gambar bukan dari simpanan peribadi saya..tapi jujur nie..saya mmg masak hidangan dibawah ini...

Cer tengok cer tengok...

Nasi Beriani Makcik..aummmm!!

Ayam Masak Kurma...Sedap ooooo...

Ayam Masak Merah..pergghhh terbaeeekkk...

Acar Timun..aaa yang nie En Pari yang buat...
Overall hidangan kami simple jer..hehehehe..cewah..Then , En Pari membancuh air sirap bandung (ala2 tak jadik..hahaha jahatlah ini cik isteri kan..kihkihkih tarak mao kasik support) .. But honestly, En Pari memang terer bab membancuh air..tapi ini sirap bandung fail...hehehehe...

0 comments to “Semalam saya...”

Post a Comment

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

::: Corat.CorEt.90home ::: Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates