meh click sini...

Tuesday, November 15, 2011

. . : : MimpI : : . .

,
Sejak kebelakangan ini ,
hati saya sering mengatakan..
"Huda..alang kah bagusnya kalo mengandung lagi..."

maklumlah farhan dah besar..
keinginan untuk mengandung lagi tu datang kembali..

Dan...




Baru2 nie saya bermimpi,
saya melahirkan anak..

waaa sangat gembira..
Kepada suami saya nyatakan..
Dan dia seperti biasa dengan respons relaksnya..
diam jer...




Dan harini ,
tiba2 saya terdetik untuk google di internet,
apakah tafsiran mimpi saya ini..

setiap page dibuka..
tafsiran demi tafsiran saya baca..

sehinggalah saya terbaca hadith nabi ini..
dan saya pun ter'sentap'  dan terdiam seketika..
Astaghfirullahal a'zim ... 

Berkenaan mimpi pembuka thread, hayatilah hadith berikut:
Nabi s.a.w. sendiri bila ditanya berkenaan mimpi:   "Wahai Rasulullah aku telah nampak dalam mimpiku seolah-olah kepalaku dipenggal. [b]Maka Nabi SAW tertawa mendengarnya[/b] lalu berkata : Apabila Syaitan mempermainkan seseorang darimu ( dengan mimpi-mimpi begini) dalam tidurmu, maka janganlah kamu menceritakannya kepada orang lain" ( Riwayat Al-Bukhari)


Bagaimana mudahnya syaitan memperdayakan kita....
Menggunakan keinginan saya untuk mempermainkan saya..

Berhati2 lah dengan mainan tidur ini....

0 comments to “. . : : MimpI : : . .”

Post a Comment

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

::: Corat.CorEt.90home ::: Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates