meh click sini...

Wednesday, November 16, 2011

. . : : suRpriSe : : . .

,

Ia bukanlah kek yang bertingkat..
dan bukan juga kek yang dihias cantik...
Jauh sekali kek yang berpuluh ringgit harganya...

tetapi ianya sangat istimewa bagi saya..
kerana ianya datang dari kekasih saya..
teman hidup saya...
teman baik saya...
dan saya sangat-sangat terharu..


Dia susah payah menyediakan kejutan itu untuk saya...
sungguhpun saya sudah tahu akan kejutan itu..
tapi kerana ia sangat tulus...

Bukan kek yang sebenar ya.... gambar hiasan.. =)

sebiji kek walnut yang ada 3 batang lilin yang dah dinyalakan api atasnya..
(kek walnut nie mmg kami jual kepada customer 
dan setiap hari memang akan ada delivery kepada customer ...ok? hehe)
dibawa oleh cik asben...
sementara 3 biji belon (pink,oren,biru) yang dibawa oleh si pengiring kecil..
of course Farhan lebih berminat dengan belon tu kan...
Farihin dan Fariz yang setia...
mendendangkan lagu hari lahir...
Waaahhh terharu saya....

Rupa2nya cik asben masih ingat hari lahir saya!!!
Itu yang paling penting..
hadiah yang paling bermakna buat saya...

3 comments to “. . : : suRpriSe : : . .”

  • November 16, 2011 at 7:57 PM
    Umialya says:

    akak turut terharu ngan kejutan ini

  • November 17, 2011 at 11:42 AM
    Nurul says:

    terima kasih kak tini...
    mmg terharu sangat....
    saya rasa paling mahal pernah saya dapat...
    iaitu kenangan terindah..

  • November 18, 2011 at 2:35 PM
    Linda Faizul says:

    suka suka suka.....

Post a Comment

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

::: Corat.CorEt.90home ::: Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates